I mina clownskor

I fredags invigde jag mina nya fejk converse skor (köpt på skopunkten för under 200:-) Det kändes helt fel och jag kände mig så löjlig i dem! hade det inte varit för att vi bor på 3:e våningen utan hiss och har ca 100 meter till våran parkeringsplats (vilket tar 15 minuter att gå med en 2 åring som upptäcker världen) så hade jag gått hem och bytt skor. Men jag körde ändå på dessa skor och invigde dem på lekplatsen som vi var på då vi i fredags var på lek-dejt. Kändes som jag hade köpt en för stor storlek på skorna, fast jag har ju fått större fötter sedan jag fick barn, har 39:or nu, vilket på dessa tygskor kändes som jag fick jättelånga fötter! Kände mig lite som en clown eller en kille, totalt okvinnliga skor. Men nu har jag äntligen "gått in" dem och nu känner jag mig inte som en clown längre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0