Humorgalan



Missa nu inte att titta på humorgalan i kväll klockan 20 på 4:an!
Jag kommer titta och ha mitt unicef-armband på mig.





Stöd Unicefs otroliga arbete för barn runt om i världen du också!


Barn är de viktigaste människorna på jorden och alla barn förtjänar att få växa upp under trygga förhållanden och med kärlek och omtanke runt omkring sig. Någon som lyssnar, bryr sig och att barnen får känna att de är värdefulla och viktiga. Detta är tyvärr inte verklighet för alla barn, men genom att engagera sig som vuxen och bidra med en slant varje månad så kan man vara med och kämpa för barns rätt att få vara just barn! Som världsförälder genom Unicef är man med och hjälper där hjälpen behövs, pengarna går till exempelvis till näringsmjölk till undernärda barn, mödrar som har hiv så att deras bebisar inte ska smittas, barn som förlorat sina föräldrar genom naturkatastrofer, krig osv. Barn är oskyldiga och bör få vara barn, barn ska få leka och lära utan att behöva kastas in i en vuxenvärld, med allt vad det innebär, för tidigt. Kämpa för varenda unge, för alla är viktiga!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0