Bitringhalsband

För lite mer än ett år sedan så köpte jag en sånhär "Teething bling" halsband från Smart mum. Och idag åkte den fram igen i från mina smyckesgömmor! Det är nåt så smart som ett halsband som också är en bitring för barn! Är gjord för bebisar som håller på att få tänder, men enligt dagens upptäckt så passar de lika bra för 2 åringar som håller på att få hörntänder!

Nu finns det även armband som är bitringar!
Supersmarta och snygga tycker jag att de verkar vara!

De finns att köpa här och här.

Eftersom jag älskar armband och ofta har många olika på mig så kunde jag ju såklart inte hålla mig ifrån detta, jag beställde ett svart från Allt för föräldrar.


Kommentarer
Sara

Japp, armbanden fungerar fint på min 1,5-åring också som håller på att få tänder i underkäken på precis rätt ställe!

2011-05-29 @ 21:08:29
URL: http://www.smartmum.se
Christin

De är verkligen supersmarta! Och snygga! Finns ju så många fina färger att välja mellan. Och de verkar vara goda att tugga på! Min dotter älskar denna! Jag hoppas hon ska gilla armbandet också som jag beställt lika mycket!

2011-05-29 @ 21:57:15
URL: http://mammachrizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0