Äntligen äger jag ett par arbetsbyxor!!!


169:- på Jula betalade jag idag för ett par dam arbetsbyxor i "capri"-längd, blev även ett 4 pack med arbetshandskar för 69:- Nu slipper jag få blåsor i händerna utav att bära flyttkartonger! Och jag har t.o.m så att jag kan låna ut ett par till min mamma, bra va!? Äntligen har jag arbetskläder och slipper förstöra mina vanliga kläder! Jag som aldrig har rätt sorts kläder har äntligen sett till så att jag för en gångs skull kommer klä mig rätt! Nu då man har blivit med hus och ska renovera och hålla på så var det väl ändå dags.

Det blev även en liten uppblåsbar pool åt dottern för 69:- Nu går hon och längtar tills hon får bada i den ute på gräsmattan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0