Ändrade planer

Vaknade av ett ruskigt åskoväder i morse, och låg ett tag och lysnade på sambon som gjorde sig iordning för att åka till jobbet. Somnade sen om och sov till 7:30 då vi klev upp. Upptäckte sen att sambon hade tagit bilen till jobbet, så det fick bli ändrade planer idag. Jag hade ju egentligen tänkt att jag och dottern skulle åka och handla ingredienser till min tårta, men då får vi ta det imorgon. Fick bli en hemmafixardag, mutade dottern med glass och Mamma mu på dvd så kunde jag fixa lite under tiden hon kollade på det. Passade på att köra några maskiner tvätt, bädda rent i sängen och fixa tånaglarna + fingernaglarna. Nu har vi nyss ätit lunch och posten damp ner i brevinkastet för en stund sedan, men nya numret av mama! Nu  velar jag mellan att ta ett tupplur tillsammans med dottern eller att sätta mig i köket med en kopp te och läsa mama...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0