Från 77 kvadrat till 158 kvadrat...

Ja snart drar flyttlasset iväg! Ska bli så skönt att byta våra trånga och dåligt planerade 77 kvadratmeter mot 158 kvadrat! Byta 3 rum på 3:e våningen mot 7 rum UTAN trappor! Att få slippa dessa trappor och kunna komma ut bara genom att öppna dörren! Kunna ta barnvagnen och gå ut på en promenad utan att behöva släpa den ner för alla dessa trappor! (hejdå ryggont!) Å vad jag längtar!!! Tänk att vi bott i den här lägenheten i snart 6 år! Känns helt underbart och lite overkligt att drömmen om eget hus äntligen slagit in efter den långa tid som vi har letat! Dottern ska äntligen få ett eget rum att leka i och en lekstuga! Och efter badrumsrenovering, takmålning och tapetsering och så småningom köksrenovering och inköp av nya möbler så kommer det att bli så fint! ååååå jag längtar så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0