Cykelstöd


49:- på Jula

Insåg i söndags att mitt stöd på cykelt inte är optimalt då man ska sätta i och ur barn i barnsitsen. Cykeln lutar alldeles för mycket så att den nästan faller omkull och framhjulen snurrar iväg, känns rent av livsfarligt! För att kunna få i dottern i sitsen så måste jag stödja cykeln på höften och se till så att den inte tippar åt andra hållet, samtidigt som jag justerar bältet och fotspännena. Så idag googlade jag för att hitta ett alterativ, funderar över om ett sånt här dubbelstöd skulle få cykeln stabilare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0