Lussekattsbak hela dan


I dag har jag bakat lussekatter hela dagen. Började runt lunch-tid och var inte klar förrän det var dags att göra middag. Så man kan säga att jag har bott i köket idag.


Jag gjorde 2 omgångar med lussekatter idag för att kunna frysa in och ha så att det räcker till alla som kommer hit på jul.

Dottern var även hon med och bakade och gjorde egna lussekatter. Mitt i lussekattsbaket så passade vi på att fika mjölk och varma lussekatter då den första plåten kom ut ur ugnen.


Ja, så här ser den ut våran minimala frys. Proppfull, och nu huserar alla mina lussekatter på den översta hyllan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0