Känslan av att vara halv...

Så har jag lämnat dottern och cyklat hem själv. Det är hennes första "riktiga" vecka nu. Och eftersom jag är arbetssökande så måste jag ha henne på dagis för att i huvudtagen få vara inskirven på arbetsförmedlingen och få a-kassa. Men man känner sig verkligen halv då inte hon är med. Käns så tomt bak på cykeln då inte hon sitter där. Men det är iof skönt att få lite gjort hemma som jag inte annars skulle hinna med. Fast visst längtar man hela dagen efter att få åka och hämta henne... Huset känns inte likadant då man är ensam hemma, även fast det är skönt att komma hem och jag älskar detta hus så känns det alltid bättre då dottern är hemma. Trots att det går bra att vara själv hemma, så har man en märklig känsla av att vara halv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0