Igår gjorde jag det igen!


I går vi på utvecklingssamtal på dagis, och när det var dags att gå hem så var jag på väg att gå ut med de blåa skoskydden på mig! Den ena förskolläraren påpekade att  jag hade glömt att ta av mig "tossorna", fattade först inte vilka "tossor" hon pratade om, trög i huvudet är man ibland som mamma! Haha! Så där stod jag och stirrade lite förvirrat innan poletten trillade ner! Det hade ju inte varit första gången jag hade promenerat ut med dem på fötterna! Haha! Jag lyckas nästan jämt glömma att ta av mig dem... Man kanske skulle ta och starta en trend! Kunde kanske bli modernt! Haha, eller inte ;-)


Kommentarer
Therese

Det har jag också gjort! I vintras var det snorhalt ute, och det blev inte bättre med de blåa på... ;)

2011-04-07 @ 20:52:47
URL: http://thereselilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0