För varenda unge

Nu har jag faktiskt unnat mig en för tidig liten morsdagspresent. Jag är världsförälder genom Unicef och nu har jag faktiskt beställt ett sådant här armband från Unicef´s gåvoshop! Den ingår i arbetet "för varenda unge" som pågår nu under april. Och jag tyckte det var ett fint armband i min smak, men framförallt så går pengarna till Unicefs arbete för utsatta barn. Armbandet är i äkta silver 925 och är handgjort, det ska föreställa Unicefs symbol med siluetten av ett barn och en förälder, väldigt fint tycker jag!

Besök Unicef´s gåvoshop du med för att stödja!
http://www.unicef.se/butik/kategorier/for-varenda-unge

Man kan även köpa Unicef- nålen i utvalda butiker eller på Unicefs gåvoshop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0