Edblad armband från mandel


I dag hämtade jag ut mitt paket som jag beställt från Mandel. Jag beställde i fredags och tjejerna på Mandel var så snabba så brevet kom redan igår, men eftersom vi bor i lägenhet (än så länge) så kunde brevbäraren inte dela ut det så jag fick åka och hämta det på posten. Min fina kofta som kommer passa så bra nu i sommar + mitt efterlängtade armband från Edblad i stainless steel.


Gulliga tjejrna på Mandel hade även skickat med ett nagellack åt mig som en liten present! Jag blev jätteglad! Sån fin färg! Helt i min smak! Det kommer bli välanvänt och passa perfekt i min nagellackssamling! Tack tjejer!


Snygga armbandet från Edblad. Gillar att det är ganska tjockt och ser ut som en stor och tjock kulkedja, vilket passar mig perfekt eftersom jag använder mig ganska mycket utav kulkedja i de  smycken som jag gör. Perfekt är det också att arbandet är i staninless steel, då kan det inte bli missfärgat och rosta. Mina favoritmaterial på smycken är just sterling silver och staninless steel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0